Učenci 2. in 3. razredov so bili v oktobru vključeni v projekt Beremo skupaj, učenci 3. razredov so prejeli dnevnike branja in imeli za nalogo, da preberejo knjigo babici ali dedku, staršem ali mlajšemu bratu ali sestri. V dnevnike, ki so obsegali štiri tedne branja, so zapisali avtorja in naslov knjige, kar jim je bilo pri zgodbici najbolj všeč, opisali naslovnico knjige, jo ilustrirali in prepisali najlepšo misel.

Nastali so izvirni izdelki: brali so knjige: D. Pilkey: Pasji mož: Gospodar bolh; L. Suhodolčan: Krojaček Hlaček; J. London: Klic divjine, G. Kos: Obisk, C. Freedman: Čarobni božič, Disney: Medvedek Pu, H. Kraljič:  Pravi zaklad, S. Makarovič: Pekarna Mišmaš, C. Paolini: Eragon …

in napisali, kaj so se naučili iz zgodbice: ob knjigi J. London: Klic divjine, ‘da moraš biti pogumen’, ali, da je bil ‘Krojaček Hlaček prijazen, ker je rad pomagal drugim;’ H. Kraljič: Pravi zaklad, ‘da moraš sodelovati, če hočeš kaj doseči’ …

Učenci 2. razredov so v knjižnici poslušali pravljico Abuelos, piranas y otras historia (R. Bonilla), o odnosu med vnuki in starimi starši: o dečku Niku in njegovem dedku Rodrigu, ki skupaj lovita ribe, delita trenutke branja, se pogovarjata o umetnosti, kolesarita in pišeta naloge iz matematike.

Simona Felicijan, knjižničarka

Dostopnost